neljapäev, mai 21, 2009

Eile lugesin lõpuni ka Stevensoni "Enesetapjate klubi" ja pean tunnistama, et see lugu meeldis mulle palju enam kui Dr jekyll ja mr Hyde. Lugege ka, siuke põnev allaneelamise asi, kui vajate midagi kaasahaaravat aeglastel päevadel ja kui telkut vaadata ei viitsi.
Nüüd on siis Lovecrafti aeg, Öölase sarjast 95nda aasta väljaaanne "Pimeduses sosistaja". Ma ei saa aru, miks ma teda varem ei avastanud ja miks ma ise temani ei jõudnud.Niiet tänks ühele teatud härrale. Eile õhtu enne magamajäämist oli unejutuks "Rotid müüri taga", no siis hiljem oli mõnevõrra närviline olla ja tegelt olen siiani selle võimsa jutu lummuses. Cthulhu jätab ka külmaks. ent need kummituslikud rotid mitmetuhandeaasta vanuste müüride taga ja hulluv Nigger Man olid üle kõige! Rääkimata lõppfinaalist ja kuidas omanik ikkagi oma juurte juurde tagasi jõudis. Uhh. Vere kutse ja mälu eest ei saa põgeneda, tee, mis tahad. "Kõrvaltseisja" meeldis samuti väga, ja mul nii kahju oli temast, kui ta lõpuks rahva seas oli ja kõik tema eest karjudes minema jooksid:p nõrgad!

Sildid:

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht