esmaspäev, mai 11, 2009

Nädalavahe möödus koosviibimiste ja kokkamise tähe all. Leino pool oli hispaania pidu ja mina ja Priit ja Kaie saime kostüümiauhinnad, ehk siis topelttequila ringid:P Sangria kõrvale viisime ikka oma kuldsete kätega tehtud kitsejuustu rosmariini sarvesaiu. Ma ei saa aru, miks ma paellat ei söönud ja miks sangriat ei joond ja miks terve õhtu läks ainut tequila nahka:D Ent tore õhtu oli, ma loodan siiralt, et ka Priidul oli tore, olgugi, et ma mõni aeg olin täiesti süüdimatu, a kuna siis veel saab mind kantseldada eksole;) vaheldus tavapärasele you know:P
Järgmisel päeval olin üllatavalt värske ja tegus, emadepäevaks tegin kohupiima marmorkooki, aint et originaalretseptis oli päris kohupiim, mille ma asendasin mingitel kummalistel põhjustel kohupiimakreemiga ja selletõttu oli kook pärast küpsemist vedelam, ent mu kõik emmed jäid tulemusega rahule.
Kolmapäeval lõppevad Kaie prantsuse keele tunnid, otsustasime korraldada väikese istumise ja menüüs on seekord Quiche Lorraine ja ilmselt veel mingid lisandid.
Kaie päris prantsuse pidu tuleb juunis, pärast eksamit. Seekord olgu kõigil kostüümid olla, eks! Me valmistasime Leino peoks nii tõsiselt ette, kostüümilaenutused ja kaltsukatuurid ja puha ja siis kohale jõudes selgus, et olemegi ainsad hispaanlased:D Ülejäänud olid mingid tavapärased hipid ja karvikud ja isegi Maarikal polnud roosi juustes! Samas ma nii hästi mäletan, kui Leino Erkki sünnipäeval rääkis, et maikuu alguses tuleb tema pool tõsine hispaania pidu, roos juustesse ja rätik õlgade ümber ja meestel olgu sombreerod peas. ja kuhu see siis kõik jäi ja miks isegi peoperemehel pold sombreerot, kasvõi sümboolset. Raulist oli tegelt muhe, et ta Priitu nähes taipas oma kaabu kuklasse panna ja tuli siis sellega laiama:D

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht