kolmapäev, mai 13, 2009

Marii ütleb:
mul siuke kõne oli, et mutike helistas ja teatas, et vend käis 6 mai kontrollis ja tänasel päeval paluti tagasi helistada praegusel kellaajal, küsisin, kus kontrollis käisite ja kes teie raviarst oli
(uurisin vahepeal ehlist tema venna tausta, seal polnud mitte ühtegi sõna kirjas tema kohta).
Marii ütleb:
siis mutike, et aga mina ei käinud vennaga kaasas, ma olin õega kõrva arsti juures, et ei tea, millise arsti juures vend käis ja isegi uuringut ei teadnud, mis tehti ütles, et nina peal oli mingi asi tal
Marii ütleb:
ütlesin siis, et no las helistagu need inimesed, kes arstil ikka käisid, tema et okei, ma käin õues ära, kutsun nad telefoni juurde, äkki nad teavad oma raviarsti.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht