neljapäev, august 30, 2007

Palju asju:

Annu sünna teisipäeval. Mu kallis on tagasi. Ma lihtsalt pole seda tüüpi, kes jätab sinnapaika asja, mida vahepeal on raske mõista, vaid usun täiesti siiralt Queeni laulu, et friends will be friends.

Täna sattusin Otepääle ratsutama.
Otepääl saime vihma ja rahet, aga sellegipoolest püsisime kindlalt sadulas. Mu ratsuks oli siuke vana pruun rahulik mära Mammi. Kui mingi teine suksu lähedal asuvas tallis lõhkuma hakkas, jäi Mammi seisma, kuulatas paar minutit ja ohkas siis:D
Neljandas viiendas klassis käisin Katiga Ihastes ratsatrennis. Oma aastakese. Traavi õppisin sõitma, galopini ei jõudnud, viimases trennis ühe tüdruku poni hakkas nii perutama, et kihutas algul ajulagedalt platsil ringi ja hiljem viskas väikese plika maha. Tal oli teadvusekaotus ja verejooks ning ma ütlesin hobustele kindla ei. Ent Kati jäi hobustega edasi tegelema ja tema hobusevaimustus sütitab teinekord mindki, olgugi, et ma neid suuri loomi ikka natuke pelgan. Ent tallides olla on hea, lihtsalt teistsugune värk ja nii, vaheldus igapäevasele.

Tartu ff käib ja Elsa ja Fred meeldis väga väga. Täistabamus.

Sildid: ,

2 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

Mammi nimi on tegelt Violetta ja vana ta tegelt ka just pole ;)

5:38 PM  
Blogger Brainless ütles ...

Merike aina Mammitas platsil ja ennem tallis lobises, et tegemist on rahumeelse vanadaamiga;) Violetta nimi läks mul millegipärast meelest (A)

12:11 AM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht