reede, august 17, 2007

Nümfomaani päevik oli liiga imelik isegi minu jaoks.

Vesi, mahlased puuviljad ja jäätis on põua ajal mu elu aluseks, ja vannist ma ei saa ei üle ega ümber, eile istusin seal terve õhtu ja kuna ammu oli tahtmine Lubet kuulata, panin siis selle Mandi tehtud Lube plaadi taustaks, ligunesin vahukuhja all ja Lubel pole tõenäoliselt olnud veel nii ülijõulist taustalauljat, kui olin mina eile vannis:D Majarahvas ei jõua ära imestada, et misasja sa kuulad vene mussi, kui sõnu ei jaga, aga seda slaavi muusika siirust ja emotsionaalsust ei pea ju tõlkima! Lube kubiseb tunnetest, mitte ükski ta laul ei jäta mind külmaks, muusika, mis tuleb hingest, läheb ka hinge.

Kuulake näiteks seda või seda . Esimene raputab isegi mind, läbi ja lõhki patsifisti, teine on lihtsalt niisama mu Lube lemmiklugu:)

Edasine öö tõi kaasa Volgi uue auto liigud, vedelesime allalastud istmete peal ja katuseluuk oli lahti ja imeilus iiri staff oli taustaks ja öötaevasse kogunes igavaid pilvi ning tähti polnud näha.

Täna on minu kord olla Mrs. Dalloway, Nahakliiniku tegelased tulevad mu suvilasse suvelõpupeole, stiilikas, mereröövlid, irww, laupäeval tuleb saunakas Saadjärve ja Anne näkkidega ja pühapäeval katiga naistekas.

Sildid: ,

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht