kolmapäev, august 22, 2007

Kui palju häid emotsioone, seiklusi, inimesi ja naeratusi, pühapäeval ma mõtlesin korraks, et sellise mälestuste pagasiga võiks lausa et esmaspäeval tööle minna ja ma saaksin möödunu eluesimeseks ja eluparimaks puhkuseks tembeldada, päriselt ka! a siis ma mõtlesin korraks veel nende kohustuslike kellaajaliste ärkamiste peale ja loobusin kiirelt oma töölemineku tahtest:D

Väga lahe pidu oli reedel naha omadega, tunne oli hea ja tuju oli mega, ma ei ole võimeline midagi konkreetset sest koosviibimisest kirjutama, kui aint seda, et no tõesti sitaks hea oli, selline kisa ja kilkamise ja roppude anekdootide värk:D

Järgmisel päeval mind veeti Alatskivile, lossis siiberdades tuli pohmakas külla, läksin välja värske õhu kätte, tuigerdasin, puhkasin külapoe ees jalga ja kogusin ennast, sealsamas poe ees passides mõtlesin hetkeks, et laupäeva pärastlõuna ja suvi ja ma kükitan pärapõrgus mingi maapoe juures koos pohmelliga ja nii ma siis irvitasin ja virisesin ja varsti tulidki Jana ja Erkki ja ma sain tagasi oma suvilasse, kütsin ruttu sauna ja kobisin lavale higistama ja õnneks tuli varsti inimese tunne tagasi ja õhtul ikka Jana ja Erkkiga koos Raadil, tutvusime Jana uue ameeriklase mootoriga, kiirendasime, kesköö, paiku kolasime Toomel, nii külm oli, et soojasaamiseks oli vaja joosta ja nii me siis lippasimegi kolmekes käsikäes varemete vahel ringi ja ma tundsin, et olen tõeliselt õnnelik, teen, mis tahan, olen kes tahan ja maailm on ikka sama ilus koht, kui siis, kui olin väike plika.

Pühapäevane naistekas Katiga kujuneski nii meeldejäävaks, kui olin kahtlustanud, lapsepõlvesõbrannad kaminatule ees, hiljem veinipudeliga tähistaeva all kolamas, nice:)

ja tulin ma siis koju esmaspäeva hommikul, kui äkki trepikojas seisis mu ees otsene ülemus Anry. Olime mõlemad paar sekundit vait, vahtisime üksteisele lolli näoga otsa, siis pahvatasime naerma ja lõpuks Anry, et no vaata kui kaugele me pidime sõitma, et sulle külla tulla reedel, ma siis, et mis sind siiakanti toob, tema, et ma elan siin alates sellest nädalast, peale mõningast järelepärimist selgus, et olemegi ehtsat naabrinnad, kolis teine mu kõrvalkorterisse:D siuke lahe pisike naisterahvas on ta, minust väiksem:D

Ülejäänd nädalat on aidanud sisustada vanad head sõbrad ja uued tuttavad, noh sotsialiseerumine ja värk, ma ei kurda.

Siuke puhkus, every day like friday, weee:D

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht