reede, märts 16, 2007

Mnjah, mu praegune tööke on lausa okei ja seda peamiselt kollektiivi poolest, a ma siin üksaeg mõtlesin kõikidele pisinüanssidele, näiteks kellakuuestele ärkamistele või öistele erakorralisetele patsientidele, kelleks on enamasti purjus peksasaanud noored ja agressiivsed kutid või kasvõi tõsiasjale, et õde on tegelikult arsti ori, kui hambaarstil veab ja ta saab kliendi, kellel vaja näiteks ülemise hambakaare implantaadid suhu panna, see plekib sadatuhhi, arst teeb patsiendi suu maarjas korda, võtab töötasukese enda taskusse, ja õed - põetajad peavad ikka ta järelt töökoha ära koristama ja kõik muu sitema töö ää tegema. Nii ja nende pisiasjade tõukel vaatasin natuke aega ringi ja leidsin Nahakliinikus jalaseeneravi kabineti. Päevane töö, kaheksast neljani, aint küünepoleerimised ja lihvimised. Käisin asja uurimas ja vaatamas, olles esimesel päeval teist tundi jalaravi kabinetis, ma juba võtsin lihvija enda kätte ja nikerdasin ise inimese küüne kallal ja avastasin endas suutlikkuse taolise asja jaoks.
Mängisin vahepeal supernaist natuke, kolmaba öö stomas tööl, meil oli üks 80 aastane voodi külge kinniseotud vanamees, keda tuli terve öö valvata, istusin tal kõrvalvoodis ja hoidsin tal käest, et ta kateetrit ja subklaaviat ei näpiks, papi jahus mulle, et tal on jäme ja kõva ja et istugu ma talle otsa ja ma jahusin vastu, et ole nüüd vait ja jää magama:P Neljapäev nahas seeneravis, täna ka ja täna öösel uuesti tööl:P
Aga et mulle niivõrd hakkas meeldima mõte omast kabinetist ja iseseisvast tööst, siis võtsin vastu Otsuse, mille tagajärjel tõmban stomas otsad kokku ja liigun nahasse üle enda officesse, mis avatakse 2. aprill. Nahas on järjekorrad seeneravisse niivõrd pikad, et otsustati, et on vaja tekitada juurde veel üks kabinet....niiet tulge mu juurde siis oma küüsi ravima, kui neil on seeneke tulnud. Teen te jalad korda, et oleks hauda ilusam minna:P


Teise Otsuse võtsin veel vastu, nimelt, et film "Klass" jääb mu jaoks ära. Ma niigi puutun kokku närviajavate asjade, kurbade elulugudega ja noorte meestega, kellele lüüakse kakluses jalaga näkku. Ma ei taha minna kinno selleks, et taaskord leida kinnitust tõsiasjale, et midagi head loota ei ole, kui oled natukenegi teistsugune...

Rohkem Otsuseid vastu võtnud ei ole, millest teada anda.

Sildid: ,

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht