reede, juuli 09, 2010

Juulikuu pöördeliste sündmuste tõttu langetasin otsuse, et ma muutun. Ma varem olin alati nii leebe ja hoidsin ennast tagasi ega öelnud kellegile halvasti ja püüdsin teha, et kõigil oleks hea. tõesti, ma olen alati teiste heaolu tähtsamaks pidanud. sõprade nimel ja puha. Nüüdsest teie püha neitsi Maarja ei hõlju enam pilvedes, vaid tuleb alla maa peale ja hakkab põrgupõhja Maarjaks. Ütlen nüüd alati välja, mis ma asjast arvan ja ma ei tee enam midagi, mis mulle ei sobi. Ma ei lõpeta enam teiste pooleli olevaid tegusid ega pese enam teiste musta pesu. Ma lihtsalt olen rohkem kaalutlev ja analüüsiv teiste poolt tulevate ettepanekute suhtes. Mul on lihtsalt kõrini tõesti, et kui luban kedagi aidata, siis olen pärast lõpuks ise hädas ja ärritunud ja ma ei taju isegi tänulikkust oma vastutulelikkuse eest. Otsekui inimestel oleks suva, mida nad mulle kaela veeretavad, peaasi, et ise selle kaelast ära saaksid.

2 kommentaari:

Blogger Eve ütles ...

Tubli! :)

1:55 PM  
Blogger Brainless ütles ...

täh musi:)

9:42 PM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht