pühapäev, september 09, 2007


Nv oli imeilus. Tõsiselt. Eriti reede, mil ma olin miskipärast juba kaheksa hommikul üleval ja mõnulesin paar tunnikest voodis telku ees ning hommikused päiksekiired mängisid mu näolapil:) Hiljem kolasin vanalinnas ja Kumu kolmandal korrusel ja õhtupoole kolasin Sakus, nägin Dani Muru ära ning ajasin Karmuse aias ta ülisõbralikku valvekutsut taga ja järgmisel päeval kolasin õekesega Lilleküla kandis, otsides mulle sünnipäevakinki ja siis ITKsse Mannale külla (manna öövalved on ka minu öövalved) ning nüüd tagasi Trt, võikalt reipana.

Mai tea miks, a viimasel ajal trehvab aint heade emotsioonidega ja viriseda ple nagu millegi üle ning tuleb tahtmine muheleda. Nii mõnu ja rahuloluga. Tegelt ka:

aa, veel üks muhelemise põhjus: eile oli ju etvs Bobbylong, film, millesse armusin esimesest silmapilgust ja mida olen armastanud vist juba üle kahe aasta ning mida on oma lugematuid kordi nähtud ja ilmselt ma ei tüdine sest mittekunagi ära, tegemist on minu liiki inimestega...kõik need aeda tassitud tugitoolid ja need raamatuhunnikud toanurkades ja tsitaadid ja Lawson...ahhh, mai või, jooksen laenutusse dvd järgi:D

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht