laupäev, september 01, 2007

Olin eileõhtu kiusliku Jackyga, kui V. helistas ja küsis, mis ma teen. Mina, et a kodus. V. et tohoh, reede õhtu ja sa kodus, misasja, mina naersin, tema, et ja ma mõtlesin, et helistan ja uurin, mis toimub, et sa niikuinii oled kuskil ja ma, et no hetkel ma tõesti mittemidagi ei tee ja mittekuskil ei ole, praeguste plaanide järgi homme hommiku üheksa aeg maale, ja V. siis, et nojah, ma siis keeran end ka magama, irw...
Natuke aega hiljem msnis lobisesin Janaga, kes samuti uuris, et noh Marii, sa ei kolagi kuskil või ja Andre täpselt samamoodi, et miks sa kuskil peol ei ole:D näh, miks te ise kuskil ei olnud;)

Mina käisin Athenas Buddha kadunud lapsi vaatamas ja hiljem olin Annuga ja siis tagasi raeplatsi, Emma õnn ent ma ei suutnud kaua külmas istuda ja nii ma tulin siis tulema ja läksin otse koju, tegin kuuma vaarikateed ja kass hakkas kiusama ja ma kiusasin teda siis vastu.

Täna õhtul on ju Moliere . weeee.

Maale ma jõudsin ka. Aga mitte 9.50 bussiga, vaid 13. 20, no kas ma tõesti arvasin, et suudan laupäeval vabatahtlikult pool üheksa ärgata:D? oh mind naiivitari:D

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht