neljapäev, september 06, 2007

Eile ma ärkasin vara. Kaheksa hommikul! Ja siis Maarjamõisasse, Annul tarkusehamba eemaldamine Stomas ja ma tugiisikuks või nii. Mnjaaa. Kui Annu koju tagasi toimetatud sai, käisin juuksuris, aga ilma Halidi ja Mannata pole see värk üldse see värk, mis ta suvel oli, kui Halid mu kiharate kallal nokerdas ja Manna mu kõrval istus ja mind ja Halidi lõbustas, irw. Halid oli haige ja Manna oli koolis ja juuksur, kelle käe alla ma sattusin, tegi lõikusele lisaks mingid kahtlased lokid pähe, mis õnneks ei olnud üldse püsivad:P

Ülejäänd õhtu veetsin Emajõe ääres ja Toome varemete vahel...Dr. Zivago ja Lara taaskohtumine peale mitut aastat kestnud pausi.

Suured siirad tänud kõikidele kullakestele, kes te mind sünnipäeva puhul meeles pidasite:)

Nüüd Tallinna ära, laupäeval Trt tagasi, Janakesega pidustustele:D

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht