neljapäev, detsember 14, 2006

ma olen tähele pannud, et üldiselt on mul kohutav komme olla ennatlik kõigis eluvaldkondade aspektides, tavaliselt kulgeb eluke just vastupidiselt olemasolevale arvamusele, ja ma kahtlustan, et ka oma tunnuslaulu äravalimisel kiirustasin üleliia, sest tegelikult, olgem ausad, head, minulikud, viisijupid ümisemiseks on ka see, see, see, see ja see , rääkimata veel Jäääära, armastatud David Bowie ja Metsatöllu mainimata paladest...aga oot oot....misasja ma siin arutan, Ivo Linna ju ümiseb "Marii Mariid", nii, et vähe ple...ehhe...ja ma siin mõtlen sada imet kokku enne kui selle kõigelihtsama peale tulen...oijahh, blondide värk, khm...a seeeest paranoiad jäävad mu pärusmaaks niikuinii ja kedagi või midagi ma tahan alati, niiet Garbage ja Ivo lissalt täiustavad teineteist ideaalselt. A tunnuslaulu poleemika on nüüdseks loodetavasti jäädavalt lahendatud. Üks mure vähem:)

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht