kolmapäev, detsember 06, 2006

Jõulutunnet ple apseluutselt (Liisbet TM), ehkki Maarjamõisa on seestpoolt temaatilise staffiga ära ehitud, laternad vilguvad nii, et oleks justkui tiskosse sattund. Õnneks meil homme jõulupeol ka aint jõuluvana on, ilma oma alakasvuliste saatjateta. Tegelt ma vihkan neid pisikesi kääbuseid. Nad on arusaamatud, omas mullis, oma piilumisega hõivatud tegelased, justkui mehed, kes vahivad aint ilusaid ja häid. ja mu üliarenenud jaülihell õiglustunne karjub neile, et tegelikult on ju kõik tähelepanu ja kingipaku rõõmu väärt! Ma luban, et oma lapsi mai hakka iial nii traumeerima, et kui sa nüüd tubli ja oled ja häid hindeid koolis saad, siis toob päkapikk sulle hommikul sokulaadi. Öäkkk!!! Ja nii võib vabalt tekkida arusaam, et hea olen ma aint siis, kui mul head hinded, kui emale isale vastu ei kobise, kui olengi selline vaikne tubli lammas, kes räägib siis, kui kana pissib:S Tõesõna, see on ju ebainimlik lausa, laps peab tajuma seda, et teda armastatakse sellisena nagu tema ise on, et ta ei pea olema näilikumalt parem või mis iganes, sest tegelikult kõik, mis loeb, on siirus, aga see on üleüldises maskeraadis kaduma läind...oeh, andke andeks mulle mu targutamine täna, ei tea isegi, kust see tuli, aga see tuli ja ma ei saa sest teistmoodi lahti, kui aint typodes....võite lehte keerata oma vaimse tervise huvides, ma luban.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht