pühapäev, detsember 03, 2006

Kui seedeelundite ja neerude ja kuseteede haigused ja hemo ja peritoneaaldialüüsi põhimõtted sain läbi vaadatud, siis tuulasin võrgus ja sain veel enda kohta teada, et

You Are From Mercury
You are talkative, clever, and knowledgeable - and it shows.You probably never leave home without your cell phone!You're witty, expressive, and aware of everything going on around you.You love learning, playing, and taking in all of what life has to offer.Be careful not to talk your friends' ears off, and temper your need to know everything.
What Planet Are You From?


mnjah. a ainult, et...nu mitmel rindel mässamine võtab võhmale ja tekitab teinekord tahtmise viriseda, siis kohe tulevad seepärast süümekad ja tekib uus tahtmine olla veelgi tublim ja edukam ja parem. Lõpueksamini on veel tubli kuu jäänud. Mõnes mõttes tahaks juba jaanuari, mõnes mõttes ei tahaks ka. Mõnes mõttes tahaks end lissalt unustada, mõnes mõttes ei tahaks ka, sest tegelt ma saan väga hästi aru poindist, et enda unustamine on aint siis võimalik, kui eluke on kindlustatud ja enesetõestamised tõestatud nii endale kui ka maailmale. Ma nägin täna unes, et käisin koolis eksamitulemusi vaatamas ja teadetetahvlil oli nimekiri. ja enda nime taga hinnet 5. sama unenägu jätkus, ma olin äkki Metsikus Läänes, miskid mässajad tulid ja mu peal hakati vene ruletti mängima. kaks korda prooviti, ma seisin vastu seina, silmad kõvasti kinni ja pea kõrvale pööratud, aga seda surmavat pauku ei tulnud. Hüsteeria ja pisarad tulid hiljem küll. Lõpuks sain ühele poola ohvitserile naiseks ja siis ma ärkasin üles ja pühabavahommik oli oma täies hallis sombususes mu ees avali.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht