laupäev, detsember 09, 2006

Võtsin Xeli soovi isiklikult ja tegin enda kohta ka järgneva üllitise. Teate, kui he aon sellise staffiga tegelda peale südamehaiguste kordamist. Elu on muuski kui aint meditsiinis:P

MA TAHAN: saada selle neetud eksami kaelast, raputada enda loomusest maha naivism ja asendada see pohhuismiga. Uuel aastal uus algus uue minaga:)
MUL ON: sisehaigused enam vähem selgeks saadud:P
MA SOOVIN: saada farmakoloogia ka selgeks jaanuaris:P
MA VIHKAN: seda tunnet, et tähtäev varsti kukub, a jube pallu oleks veel üle vaja vaadata.
MA IGATSEN: seda tunnet, et (8) its gonna be bright bright summer day (8)
MA KAHETSEN: tegelt ma ple kahetseja tüüpi, küll aga seeeest põdeja:P
MA ARMASTAN: kohvi, kullakesi,raamatuid, vaikseid hetki iseendaga, Chocolaterie kaerahelbeputru, Krooksu pelmeene, Caffe Truffle Seda Kohvi, Toomemäge...loetelu läeks tegelt liiga pikaks, aga ma arvan, et nimetasin ära olulisemad vm..
MA OLEN ALATI: ..mm...omas maailmas:D
MA EI OLE: ...mmm....neh....õppind veel ujuma.Tegelt ka, põhjatu vesi ajab hirmu peale...
MA TANTSIN: valssi, soundtraciks Leonard Cohen "Take this walz"
MA LAULAN: minu puhul on see vastunäidustatud:P
MA NUTAN: seda on hiljuti ette tulnud küll.
MA KAOTAN: pastakaid ja muid pisiasju, a kursaõe olen ka kaotand puhtalt omast naiivusest, mis tuletab ikka meelde, kuiväga ma tahan sellest vabaneda..
MA TEKITAN SEGADUST: siis, kui mu ümber on segadus...
MA PEAKSIN ÕPPIMA: lastehaiguseid ja veel kümmet muud õudust:S
MA PEAKSIN: homme ka sisehaiguseid kordama:P

LEMMIKUD
Number: 5
Värv: must
Kuu: ma arvan, et juuni...siis tuleb valgusetagavarad korralikult ära täita, et pimedal ajal seda hea ammendada oleks:)
LAUL: oi....neid on hiiglama hunnik....hetkel näiteks Metsatöllu "Kuri tuli õuele" (see on justkui manamine,siuke salapärane,tume, kõhedusttekitav ja vihane ja...) ja Massive Attacki "Dissolved girl" ja...tegelt ...lemmiklaulu määrajaks on tuju, aga mu tunnuslaul on ja jääb Garbage "Paranoid".
TOIT: lõhevõileib ja kohvi ja kaerahelbepuder ja hapukoorekook:)
JOOK: kohvi. Teada värk. Prantsuse diplomaat Talleyrand on öelnud kohvi kohta kokkuvõtvalt, et must nagu saatan, kuum nagu põrgu, puhas nagu ingel ja magus kui armastus. ja mul jääb üle aint kinnitada tema sõnade õigsust:)

KAS MA KUNAGI
1. sööksid putuka: ma arvan, et nälja puhul oldakse kõigeks võimelised...
2. Hüppaksid benjit: mmm...kui kindlasti midagi hullu ei juhtu:P...mm..a migreenikute puhul pidi see vast vastunäidustatud olema...
3. LIUGLEKSID: mhmh:)
4. TAPAKSID KELLEGI:...hehe...m arvan, et kire ja vihalõõmas ma võin kõigega hakkama saada:P
5. KÕNNIKS SÜTEL: näkää....
6. LÄHEKSID SÖÖMA KELLEGI TÄIESTI VÕÕRAGA: kui ta välja teeb...
7. HAKKAKSID TAIMETOITLASEKS: ma olen seda kaalund naiivselt ja tõsiselt:P Arutasin seda kunagi Annuga, nüüd ta ei jõua mu kallal ära nokkida, kui ma restos juustusnitslit suurima mõnuga hävitan:P Nuh, mitmekesine toit on etem, kui taimetoitlus. Niipallu kasu toitumisõpetusest kah:P
8. KANNAKSID TRIIPUDEGA PLEED: kui ma oskaks seda välja kanda, siis why not..
9. HÜPPAKSID LANGEVARJUGA LENNUKIST: seda tahab Annu teha ja üks mu Norranaine on ka kursustel saatja ühel omal tuttaval old...inimesed pidid seal ka täiesti ellu jääma..mm...tunne oleks erakordne vist...aga mai tea, kõrgus ple siiski mu teema...
10. LAULAKSID KARAOKET: tänks pakkumise eest aga ma arvan, et jääb ära:P
11. NÄITAKSID PUNAST TULD: sedagi on ette tulnud ja tavaliselt nendele, kellele ei peaks:P (minulik)
12. OLEKSID ELLUJÄÄJA: huu....pikapeale jah, ehkki haavade lakkumine võtab oma aja...
13. PANEKSID KELLEGI NUTMA: seda on ka ette tulnud.
14. LÖÖKSID LAST: ei!
15. LÄHEKSID KOHTAMA ENDAST 10. a VANEMA INIMESEGA: mnjah, seda on ka ette tulnud:P

10 FAKTI
Kodulinn: Tartu
Juuste värv: Blond
Juuste stiil: ebatasased salgud:P
Silmade värv: hall
Kinganumber: 36
Tuju: viimasel ajal enamasti paanikas
Naha värv: mm..hele..punetav:P?
Vasaku või paremakäeline: Parem
Elanud välismaal: jah, oma seiklusrikka mineviku jooksul olen 4 kuud Norras olnud. Vägev oli ja soovitan kõigile:)

K: Nimeta üks inimene, kes on hetkel su mõtetes.
V: Cygnus:P Tahab oma ammust võlga agasi ja täna ta lõpuks saab selle:P

K: Kus sa viimati käisid?
V: vannis eile õhta:P

K: Kelle telefonikõne viimati maha magasid?
V: mul on enamus ajast tel värina peal, tööl kõige vähem häirib siis, a peale tööd muutub olukord keeruliseks, ma ei kuule värinalarmi mitte just väga kaugele ja nii ma olen võimelised kõik Annu kõned maha magama (A)

K: Kellele viimati helistasid?
V: oma mehele, Mannale, et kokku leppida homse kokkusaamise osas:P

K: kas naerad tihti?
V: tööl olles suudab mind alati keegi naerma ajada, väljaspool tööd ajan ma iseennast naerma:P

K: Kas keegi mõtleb sinule?
V: hope so;)

K: Kas oled sentimentaalne?
V: üleliia.

K: kas oled kunagi kohanud kedagi kuulsat?
V: viimati Hando Runnelit, tööasjus.

K: kelle voodis magasid eelmisel öösel?
V: oma (y)

K: mida sa tegid eelmisel keskööl?
V: nägin und.

K: pikad või lühikesed juuksed vastassool?
V: nu mul on pikkade juuste fetish (6)

Veel paar
1. lemmikbänd: garbage, Massive attack, the Doors..
2. Mida sa suitsetad: vesipiipu (6)
3. Oled rahul praeguse eluga: mmm...kui nüüd paar teatavat aspekti välja arvata, siis küll:)
4. Teesklesid haiget, et puududa koolist: mhmh
5. Mida näed esimesena vastassoo juures: juuksed, riided, pikkus...
6. Kas sulle meeldivad raamatud: oojaa!
7. Kas sa tahad abielluda: mm...hehe...mai tea, kas ma usaldan teist inimest niipallu:)
8. Järgmine kontsert, kuhu plaanin minna. Norras olles tahtsin küll minna kuhugi suurele rokkkontserdile, nüüd on see tahtmine ikka veel alles jäänud, aint et, midagi sobivat ple hetkel silmapiiril.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht