teisipäev, veebruar 16, 2010

Reedel oli mul suur kolimine, tõin vanematekodust ära oma voodi, Erkki ja Priit lammutasid selle osadeks, laadisid lahtivõetud voodiraami ja madratsi autusse ja minu pool pandi voodi hiljem kokku nigu niuhti:P ja Priiduga tõstsime minu endise magamisaseme elutuppa ja tõime elutoast minu tuppa klaasustega kapi ja pärast pakkusin meestele seenesalatit riisi ja peekoniga ja õllet kõrvale ja pidasime köögis pidu. tegelikult oli juba ammu plaan, et peaks elutoa kasutusele võtma külaliste vastuvõtuks, sest köögis kostab ülemiste naabrite elutegevus hästi läbi, aga ometigi, kui külalised tulevad, siis kõik istuvad alati köögis:P elutuba jääb nagu liiga suureks ja kõledaks, aga köök on parajalt kompaktne ja õdus ja soe ja ligitõmbav.
Laupäeval oli meil Priiduga aastapäev. meie esimene aastapäev. Südames oli siuke sõnulseletamatu eriline tunne:) Käisime kinos Huntmeest vaatamas, premeerisime end lemmikpelmeenide ja lemmik piparmündi sokolaadi jäätisega ja nautisime õlut UGs ja kulgesime rahumeelses üksmeeles.
Pühapäev tõi sõbrapäeva ja ma lihtsalt pean teiega jagama oma kõige nunnumat sõbrapäevamessi, mille sain Maarikalt, kes ütles, et olgu ma edasi meie sõprusringkonna särav soe pesamuna:D
Õhtu veetsin Erkki ja Leinoga, premeerisime end sampusega ja küpsetasin valge sokolaadi ja maasika keeksi.
Eilneöö tõi ootamatult minu poole Kaie:D
Ah, ma olen eluga rahul. Mulle meeldib oma kodus külalisi vastu võtta. See nädal toob kaasa Priidu sünnipäeva ja laupäeval pean pidu, et tähistada oma täielikku iseseisvat elamist, otsustasime, et teeme stiilika, et külalised olgu üleni valges, pakun valget veini ja valget kala ja mõtleme valgeid mõtteid.
Täna on vastlapäev. Pikka vastlaliugu teile.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht