kolmapäev, jaanuar 27, 2010

Tööl käin ma kohvikus hommikusöögil ja lõunal ja juba oma kliinikumi algusaastatest saadik, alates 2006 vm, on mul lemmiktoiduks olnud nuudli broileriroog. Väikesteks lõigatud nuudlid, kanatükid, porgandi ja ilmselt ka kaalikalaastud ning ohtralt peterselli. Suur praetaldrikutäis oli 18 eeku ja tavaliselt hommikul süües jäi portsjonist niipalju alles, et jätkus ka lõunaks ja õige varasel ajal müüdi seda ka veel poole portsjoni kaupa, aga okei. Teate, mis eile hommikul juhtus. Lähen siis sööma ja näen menüüs oma kallist nuudlirooga ja rõõmustan juba. Ent lähemal vaatlusel sain hämmingu osaliseks. Hind oli tõusnud 26 eegule ja nagu hiljem selgus, panid nad toidu väiksele supitaldrikule, et siis kogust oli vähendatud poole võrra ja lisaks oli keegi tark inimene täiustanud nuudlirooga ubade ja krevettidega ja üldse mitte mingit peterselli. Kõhtu ma nii täis ei saanud nagu vanasti ja olin enda peale vihane, et miks ma kaerahelbepudru kasuks ei otsustanud. Oeh. See nuudli broileriroog oli varem üks, mille peale sain alati kindel olla ja tavaliselt seda müüdi ikka kolmapäeviti, ent juba eelmise aasta sügisel panin tähele, et mu lemmiktoitu on harvem menüüs, nii üle nädala või nii, aga ehkki seda pakuti harva, sain pakutavale taldrikutäiele ikkagi kindel olla ja kõhu mõnusalt täis süüa.
Oeh, ma vihkan selliseid muudatusi.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht