kolmapäev, jaanuar 20, 2010

Eile oli mul siuk päev, mis algas nii, et hommikul selgus, et kliiniku ühispanga sularahaautomaat on suletud, mis tähendas, et ma jäin hommikusöögist ilma, kuna kohvikus kaardimakse võimalus puudub ja tööl olid kõik närvilised ja pärast tööd jäin muidugi bussidest maha linnas ja kui lõpuks koju jõudsin, siis trepikojas kolmandal korrusel olles kukkusid mul võtmed käest ja otse loomulikult keldrikorrusele, kus on vihmaveetorud ja seal all põrandal on üks väikene auk, mis polnud õnneks eriti sügav, aga just sinna nad maandusid ja tavavalguses neid näha polnud ja selleks ma pidin priidu kutsuma taskulambiga ja üldeüldse on mul täna peavalu, sest eile õhtul julgesin lahendada ühe õlle.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht