esmaspäev, veebruar 01, 2010

Minu uus aasta algas 31. 01. 2010, Manna kolis välja ja mina elan nüüdsest ametlikult üksi:) eileõhtul, kui korter Manna asjadest tühi oli, oli alguses ka endal tühi tunne, justkui ei osanudki midagi peale hakata, ent tasapisi hakkasin toimetama ja lõpuks saingi end käima ja kell 9 õhtul pesin põrandaid ja siis oli siuke tuhin sees, et kutsuks kohe praegu külalised ja teeks peo:P
Põletasin küünlaid ja õhutasin tuba ja hoopis teine tunne oli sees, et kas see ongi siis nüüd minu pesa? Pean veel askeldama seal, toon oma vanemate kodust enda voodi ja kummuti ära ja vahetan ilmselt ka tapeedigi ja akna ette muretsen pimendava ruloo. Selle kõigega tegelen veebruari teisel nädalal ja kui olen end lõplikult sisse seadnud, siis teen peo. wohoo!
Muidu nädalavahetus oli ülikõva:) Teate, kellel kõige parem mees on? Otse loomulikult, mul:D

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht