kolmapäev, juuli 22, 2009

Puhkuse ametlik osa on küll läbi, ent selle eest on ikka iga õhtu justkui reede õhtu vähemalt selle nädala lõpuni, sest täna ja homme on ju soolaleivapeod ja siis reedel kohe peale tööd kullakestega folgile. wohoo! no ma ju juuli alguses sain siukse trikiga hakkama, et kolisin ja alustasin järjekordselt iseseisva elukesega, vast seekord nii haledalt perse ei kuku, seepärast ei tahtnud asjast kisa ega kära kh teha. Soolaleivad teen mitmes järgus lihtsalt seetõttu, et rahvas ei mahuks muidu lahedalt ära, no mu magamistoas ple näiteks üldse istekohti ja seega tuleb arvesse köök, kus on näiteks kolm tooli. Uues korteris meeldib üle kõige vannituba, seinaplaadid on sinised ja torud ja vann on hästi korralikud, silm puhkab, kuskilt ei pudene emaili ega värvi. Vanematekodus ma vihkasin vannitoa halle külmi põrandaplaate ja torusid, millelt pudenes värvikiht, a ma olin ainus oma tusatujus, kedagi ei kottind vannitoaremont, sest põhirõhk on suvel nagu ikka ja alati suvila heaolul.
Praegu on rahulik tööpäeva hommik, kohvitass aurab laual, vastuvõtt algab kella kümnest ja õhus on ootusärevus ja siuke äge tunne on, kondid kihelevad.

2 kommentaari:

Blogger Helin Loik-Tomson ütles ...

Oh sind salalikku, kui sa msnis soolaleivast rääkisid, arvasin, et sa lähed ise soolaleiva peole, kellegi teise juurde :D.
Õnne elumuutuse puhul :D!

12:12 PM  
Blogger Brainless ütles ...

tänud:D igal ajal oled külla oodatud:) ma jah ei tahtnud suurt kisa ega kära teha, et mina hiljem ei pettuks ja et teie hiljem ei pettuks jne, mõtlesin, et tasa ja targu vm taolist. a nüüd juba üks kuu on uues kohas elatud, oeh, oma tuba, oma luba, kell käib mu enda rütmi järgi:D

8:17 AM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht