esmaspäev, juuli 06, 2009

Laagrisüütus läks nii kähku, et arugi ei saand ja kui hea hakkas, sai asi otsa kh. Tüüpiline eksole.
Hämmastav, et Efkat sai aint ükskord nähtud. See oli reedeõhtul üks õnnelik juhus ja ka edaspidi jäin siiralt lootma sellesamale juhusele, sest kui suur üks laagriplats ikka olla saab, aga enam ei vedanudki, oli teine kadund nagu nõel heinakuhja ja sideloitsust pold kh eriti abi, olgugi, et me vist mõlemad proovisime ühenduda iks korda. Niiet see on ainus, millepärast ma virisen, ent me kindlasti teeme ju kaotatud aja tasa?
Aa, ja mis oli veel naljakas...vaat Priit ju alatasa armastusväärselt lobiseb, et ma ikka nagu 13 aastane olla eksju. Reedeõhtul, kui kõik Loitsu kuulasid, loivasin ma niisama ringi ja keegi karvik tuli mulle peagi sappa. Küsis suitsu, mul pold, siis lihtsalt aitas mul aega parajaks teha, ent lõpuks läks tal tobinälg nii suureks, et hakkas telefoni teel oma tuttavaid taga otsima, ja siis teatas telefonis, et leidis endale 11 aastase naise:P Hiljem selgus, et isegi tema enda kaasa pole nii vana kui mina:P Niiet siuksed karmid lood mul selle väljanägemisega:D Mingi aja pärast läks tüüp oma tobidele järgi ja siis lõppes ka Loitsuasi ja kullakesed ilmusid tagasi laagriplatsile. A muidu pidasime reedel ikka päikesetõusuni vastu. Öö tõi endaga kaasa veel mõned uued tuttavad ja ehedad vestlused ja nii ka järgmine päev.
Laupäeval päikesetõusu ajal hakati kedagi Eerot taga igatsema, karvikud lihtsalt käisid ringi ja tõid kuuldavale valjuhäälseid Eero huiked, Ove tormas telgist telki ja peksis rahvast välja Eerot otsima:D Ma ei läinud vooluga kaasa ja üritasin kangekaelselt magada, aga päris õõvastav oli magamiskotis lesida, kui kuuled, kuidas müdinal ümber telgi trallitakse ja koguaeg pablasin, et keegi sajab meie telki sisse:P
Eero jäi kangekaelselt kadunuks, ent armuhüüud tema järgi kostsid ka veel pühapäevaomkul ja ma ju seletasin, et Eero olla hoopis mu keska aegse pinginaabri kaasa, kes on Soomes tööl ja siis vaimuhiiglased arvasid, et peavad siis teda nii röökima, et ta ka lahe taha kuuleks:P
Ent müstilisest Eerost sai laagri maskott:P

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht