esmaspäev, september 18, 2006

See oli septembri algul,

kui ma kodus ja kolasin netis ringi ja niisama vaatasin kliinikumi lehelt vabade õdede ametikohti. Nägin sealses nimekirjas Stomatoloogiakliinikut. Küsisin Annult, kuidas see sobiks ja ta läks silda ja ütles, et proovi kindlasti, et ta seal praksis olnud ja meeldis väga ja osakond ainult pool koridori ja ainult paar süsti päevas ja suuloputusvedelikke vaja viia ka õhtuks. Annust julgustatuna helistasin ma siis Stoma vanemõele

Vanemõde: Halloo, tere
Mina: tere
Vanemõde: tere tere
Mina: eeeeee...seda, et teil on vist mingit tööd pakkuda.
Vanemõde: mis tööd, kas õe või põetajana
Mina: noo ma netist vaatasin, et teil on kliinikumi lehel üleval, et vajate täiskohaga õde.
Vanemõde: no vot sellest oleks pidanud siis kohe alustama.

Hiljem suutsin juba viisakamalt suhelda, aga ma mõtlen, et ma ple veel elus nii jubedalt mitte ühtegi asjaajamist telefoni kaudu alustand:P (A) :S otsekui miski rambipalavik oleks tulnud või krt teab mis....
Leppisin vanemõega tänaseks kohtumise kokku ja kui olin ta kabinetis istet võtnud, siis ma esmalt kohe vabandasin oma algse telefonikõne pärast, ja Stoma vanemõde sõbraliku ja positiivse mulje jättis, jutustas, et neil tegelikult juba inimene töötab sel kohal, kus ma tulla tahaksin, kuid ta ei jää sinna enam kauaks, aga ta ei saa ka päevapealt lahkuda ja seega tema ärasaatmine ja minu töölevõtmisprotsess oleks pikaldlane, okti keskel, 18ndal, saaks see omadega ühele poole...
Praegu otsad suht lahtised, sest paar kohta on veel soojas, reedel on veel üks jutuajamine, hmmm, Annu emme naerab, et ma muud ei teegi, kuui ainult juttuajamis käingi, hehe, jah, aga peab ju kuidagimoodi alustama (A), a eks siis elame näeme.
Lisaks veel jätkuvalt Medicoveris masseerimine ja peatselt algav lõpueksamiks õppimine...
Mittevirelemise nimel, edasi! (y)

Blogi huvides pean mainima, et nüüd on tõestatud, et olen maailma halvim plaanipidaja. Kolmapäeval läksin kindla kavatsusega ulale, et muretseda endale reedeõhtaks Sadamateatrisse pilet, aga kord juba ulal olles, arvake, kas ma tegin seda:P mnjah, Annu ajas pea sassi oma pesupoemaratoniga:S ja reedeõhtaks külastas mind hoopis Krooksukuradike, võtsin Cygnuse ja Kati, ja siis Krooku kohvile (y). Ma lootusetult omade küljes kinni, tuhatjatuhatkorda enam eelistan ajaveetmist oma kullakestega, kui kuskil pungil täis Sadamateatris, isegi kui sinna lavale tuleb Oort...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht