laupäev, september 09, 2006

Reedeõhta oli hea. Sellelaadsed teisi õhtaid tuleb tulevikus veel ja veel, eksju;)

Laubaomk sirvisin siis kohvi kõrvale septembrikuu Stiili ja avastasin, et Jaan Tätte on ikka niivõrd minu moodi. Temagi on pika hommikukohvi ja mere ja aegajalt üksindustvajav ja omakullakesi hindav inime. justnagu mina:D eriti see läks hinge, kui ta ütles, et hommikukohvi peab kestma väemalt tunnike. yeah, indeed, its true:)
Teine lugu, mis mulle meeldis, oli lugevatest Eesti naistest. See omakorda siukse tõelise lugemistuhina minus tekitas ja tänase õhtu ma veedangi Marquezi seltsis, üleeelmine suvi jäi Sada Aastat Üksildlust pooleni ja nüüd on aeg see läbi lugeda.

Täna keskööl on Etvs Queeni Live Wembley staadionil aastast 1986. Must see that. Queen oli mu lapsepõlvesoundtrack, kui olin miski 11, siis olin neist hästi sillas ja mõtlesin, et suurekssaades pean kindlasti abielluma Mercury sarnase mehega ehk siis glämmrokkariga vm. Mnjaa. Nostalgia. Ma vajan tassi kohvi sellepeale.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht