reede, august 11, 2006

Rõõmusõnumid

Enne Norrasse minekut elasin täielikku rotielu, pold ei pangaarvet ei haigekassat (sest akadeemilisel olevad üliõpilased ei ole kindlusatud) . Norrasse mineku eel tegin tasulise kindlustuse ja pangakonto samuti, nüüdseks on kindlustus lõppenud, kuid väemalt pangakonto jäänd. Augustikuus on ees veel Pariisi minek ja mul tekkis päevakorda küsimus, et kuna ma lepingu alusel olen Medicoveris tööl, et kas siis haigekassaga on ka kõik ok. Selle nädala algul küsisin seda juhatajalt, kes oli ka teadmatuses ja lubas asja uurida ja teada anda. Täna hommikul väsisin ootamisest ja helistasin ise haigekassasse, kus öeldi, et kindlustus puudub, et pean ise oma tööandjat teavitama ja et las mu tööandja saadab siis mu isikuandmed haigekassasse ja asi saab korda. Helistasin juhatajale ja tuletasin ennast meelde ja tema omakorda vabandas, et tagasi pole helistanud, sest unustas asja ära,aga uuris asja ja teab samuti, et mul ei ole kindlustust, sest tööettevõtulepingu alusel ei ole nad kohustatud üldse haigekassale maksmagi, kuna mu tasu on niigi väike:P
Mu töö kvaliteediga ollakse rahul ja et sügisest ma saan osalise koormusega massööriks ja et nad saadavad mu andmed järgmisest nädalast siis haigekassale ja mu Pariisimineku ajaks peaks asi korras olema.
Wohoo:D

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht