teisipäev, juuli 25, 2006

Tegus Brainless

Praegune postitus on esimene, mida trükin tööl olles. Jee. Rahvas on läind ja mul on graafikus 50 minutiline paus ja netis istumiseks anti vabad käed. jee. vau. ma istun kontoris. üksi. täna pean uksed lukustama ja firma valve alla panema. vau. sitaks tähtis tunne tuleb nii juu...

Täna mul on üldse kuidagi jopanud. Eriti just heade mõtete ja tegude suhtes. enne tööletulekut näiteks kodus koristasin. miski tuhin tuli. tolmurullid põrandal hakkasid liialt laiama ja mul sai neist kõrini. tahtsin näidata neile, kes siin majas peremees on. nad said must aru. mõneks ajaks vähemalt. ma loodan ja usun ja arvan.
Peale koristustuhinat tuli veelgi targem mõte, et helistaks tööle ja küsiks tänased massaazikellaajad üle ja see oli küll üks ääretult arukas tegu, sest kella neljaks oligi ennast klient vahele trüginud. muidu oleksin rahulikult poole kuueks kohale läind endiste plaanide järgi. khm.
A tänase kõige targema mõtte järgi läen ma nädalavahel mytofestile. ja Cygnus on just see õige inime, keda kaasa võtta siukestele üritustele.
Kõigele lisaks ootavad mind maal sõstrad. Mis jällegi tähendab minekut ja bussisõitu. elamused garanteeritud:p
Dsiisas. mis on saand neist päevadest, kus ma uimerdan ja teen mitte midagi ja puhkan siis mittemidagitegemisest...hämming hämming....

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht