pühapäev, juuli 23, 2006

Elagu igavene suvi!

Kogu aeg võikski olla juulikuu pärastlõuna, peale suvist vihma, kui on juba selgeks ja soojaks läind ja õhk lõhnab vihmast, märgadest puudest....aaahhh....ja kogu aeg võiski olla nii nagu oli eile Viljandis...päike, folk ja kobedad paljad mehed ümber (6) (y)

Ma olen ikka veel laksu all sest kõigest eiletoimund positiivsest...laubavaõhtusest pidusöögist Mannaga, kahtlasest ahjupasteedist, millel oli mingi imelik kirme peal ja peale selle söömist lahtiläinud naerumaraton...huuuh....rääkimata veel eileöisest potiknoituurist ja Mareki poolt südantlõhestavast toostist üksildlasest konnamehest, kes tahtis minna enne oma surma teisele poole raudteed vaatama ilusat loodust ja kauneid konnanaisi :P

Leiutage masin, mis peatakas aja...palun palun...ma oleksin tõesti lõputult tänulik geeniusele, kes siukse teosega hakkama saaks. Tasuta massaaz minupoolt oleks garanteeritud. Igastahes.

Ja seda ka veel, et vat see Orbit apelsini reklaam, kus kutt läeb näkineiu juurde...alati seda nähes ma mõtlen, et jube seff oleks olla näkineid. eriti seff oleks omada siukest suurt ilusat saba, millega vees laineid teha. ja mitte kunagi ei ole põrgukuum, vaid näkineiuna eladki siis kuskil varjulises kivises rannas. vot.


and last, but not least, xel on mulle juba ammuilma sellega peale käind ja eile käis kati ka ja lõpuks ma tegingi testi enda kohta, sest et ajaga peab ikka kaasas käima :P

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht