teisipäev, juuli 11, 2006

vot siis

Niih, mulle hakkab miskipärast üha enam blogspotis meeldima. Msn on kuidagi...ahm, ma isegi ei oska öelda, milles asi, a vahest lissalt see, et ma olen seal juba liiga kaua bloginud ja nüüd oleks aeg elukest huvitavamaks teha ehk siis serverit vahetada:P

eks ta ole ja vot siis

Õhtuks masseerima, seesamune möödund nädalane klient oma nõrkade kaelalihastega tuleb täna jälle ja ma üritan ta niikaugele saada, et ta väemalt MÕTLEKS trennitegemisvõimalusele. a kui ta ainult oma kontoris istub ja autoga ühest punktist teise liigub ja miskit füüsilist suurt ei tee, siis ple ju ime, et immuunsus madal ja lihased nõrgad.

Jansake tahab täna ööhämaruse ja jaheduse laskudes Saadjärevele ujuma minna, mainisin seda eile õhtul Mannale ja täna omk Annule ja nad olid ka asjast huvitatud. a siis peaks juba Rommi ja Jossu kaasa võtma, et komplekt täiuslik oleks. eks hiljem siis näis, mis saab. Teoorias ma peaksin millalgi ka maale tagasi väntama, homme tulevad õemehe vend koos oma pruudiga kohvile. Nad mõlemad elavad Austraalias ja nüüd on oma igasuvisel Euroopa turneel. Nu ja siis tulebki juba neljapäev...juhhuu...;)

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht