teisipäev, märts 03, 2009

Nii palju on juhtund:D oioioioi. kõigepealt ma tulin raja tänavalt ära.suunati edasi onkoloogia polikliinikusse, ent raja tänava omad lugesid sõnad peale, et vastavalt enda sisetunde järgi pean end seal ikka näitamas käima või nad otsivad mind ise üles ja kutsuvad kontrollile, kui üritan täiesti ära kaduda ja teha nägu, et ma raja tänava omi ei mäletagi enam. Siuke lahe rahvas seal, ohjah, toredad olid need kohvitamised ja jutuajamised. Nüüd saavad endistest kolleegidest lihtsalt toredad kaaslased, eks;)
Teiseks nii hea on tajuda, kui suurepärased ja toredad kullakesed mu ümber on. Mu sõbrad, teiega on hea. Laupäeval toimus väljasõit Tartumaa mõisatesse, sihtkohaks oli Mäksa mõis, ent selgus, et see on eravalduses, selle eest leidsime Kastre mõisa lumised ja vaiksed varemed. Pilte postitan siia lähitulevikus ka. Õhtul küpsetasime piparmündikana ja lõime kokteili, mille nimeks sai "Leidmata Mäksa Mama", see oli valge rummi ja greibimahla ja chillipipra kauna ning laimiga. Pühapäev viis Tähtverre, Jänese matkarajale suusatama. Esmaspäeval luurasime Priiduga kohvikuis. UGs oli üks naljakas hetk siis, mil Priit korra ära läks ja ma jäin üksinda, me kõrvallauas istusid kaks karvikut, üks neist uuris mu vanuse kohta, ütlesin siis siiralt, et 25, teine küsis veelgi siirama imestusega, et tegelt ka või:D ja siis nad jõid selle terviseks.

aa, ja mis ma unes olen näind, irw, olime Kati pool, mina, Haud ja Risto, vaatasime filmi. Haual olid naisteriided seljas, mis pidavat kuuluma Kadri Jõgisoole. Siuksed kollased alt laienevad teksad ja roheline topp, irw. Küsisin, et kas sa naiste aluspesu kannad, ja Haud, et muidugi:D

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht