reede, detsember 29, 2006

Ma just avastasin, et jaanuaris on palgapäev ja mu lõpueksam üheaegselt:P Mnjah, see on see plusside ja miinuste värk, et ple halba ilma heata ja vastupidi, ehkki kõigi eelduste ja lootuste kohaselt peaks ka mu eksamist siiski hea kujunema...prr....ülemus teatas, et kui ma lähen oma kuulsat tööd kirjutama, siis tuleb terve Stomatoloogia osakond mulle kaasa elama plakatitega Medika auditooriumiruumi 211 akna alla :D jep, just niivõrd lahedad kõik mu tööjuures ongi, täna näiteks päev algas ja lõppes kallimaratonide ja heade soovidega vanaaasta lõpuks ja uue alguseks, kõik arstid, õed ja põetajad, kogu meeskond kallistasid tööltminejaid ja tööletulijaid:) (y)
Jõulud õnnestusid, Kalda tee pesas rokkisid minu ja Manna ühisnumbrid jõuluvanale, Mõisavahe jõuluvanale ma tegin massaazi:D sest seal pidin ma üksi hakkama saama:P Annu emme ja Illar on maailma parimad, et nad ikka tulid tegema etendust mu õelastele :) Ja Annu emmelt parim jõulukink, suur plakat, millele maalitud hõbedased lumehelbed, nende taustale kleebitud Metsatöllu pilt ja tervele Metsatöllule omakorda kleebitud pähe päkapikumütsid ja alla kritseldatud luuletus, et me päkapikud karvikud kõik rõõmsad oleme, sest kallile Mariile häid jõule soovime:D see kunstiteos läheb kahtlemata raami:D (y)
okei, tegelt, nüüd siis vaja veel viimased päevad farmakoloogiat tuupida ja alates pühapäevast siis hakkab üleüldine kordamine ja ma kardan, et vanaaastalõpp läheb ka vaikselt mööda Kalda tee pesas miskit lugedes jne...pidude jaoks ple ei tuju, tahtmist, raha ega energiat....

Sildid:

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht