laupäev, detsember 30, 2006

Brainlessi 2006

algas juba erakorraliselt, mu pagulustalv Norras, kevadel tagasipöördumine kalli kodumaa pinnale ja Kalda tee pessa, suveromaan Mannaga, anarhismivaimust kantud ja revolutsioonimaiguline juulikuu Peterburis, mis ei lõppenudki ei arreteerimise ega vanglas istumisega, vene mente sai niisama vahitud ja nemad vahtisid meid niisama vastu:P, rahulik suve lõpp Pariisis, taaskord Eestimaal olles tegin Annu soovitusel ühe kõne, mille tagajärjel olen Stomas tööl ja plaanis on sinna jääda ka edaspidi, kui nüüd ainult kooli poolt mingeid ebameeldivaid üllatusi ei tuleks...khm...

Aasta seiklustest veel niipallu, et mai teagi, kumb kõvem oli, kas talv Norra mägedes või anarhistidega G8 vastane streik. Ma arvan, et ikkagi juulikuine Peterburg, sest et reaalne vahistamisoht oli olemas, aga imekombel sündmused lahenesid äärmiselt rahumeelsed ja põhistreigi Peterburi kesklinnas koos Moskva ja Euroopa anarhistidega me magasime maha, a kui seal oleksime olnud, siis oleksid asjad küll vähe halvemini lõppend meie jaoks.
Ma olen seda meelt, et kõik huvipakkuva peab ise ära proovima, ma mõtlesin täiesti tõsiselt ja siiralt anarhismist ja anarhistiks hakkamisest, kuid see ple siiski minu jaoks. Ma kardan inimesi, kes surmtõsiselt unistavad ühiskonna muutmisest. Loogem parem ise endale maailm, kus asjaosalistel ja huvilistel oleks hea olla, mitte ärgem kummutagem kõikide teiste arusaamu maailmast ümber oma suva järgi. Elagem ise ja laskem ülejäänutel ka elada. Peace.
Niiet anarhisti must ei saand, küll aga tuli Ohpuu ja värbas mind Rohelistesse (väemalt niigi pallu kasu temast), mis mulle sobib palju rohkem kui mängud võimu ja poliitika ümber, sest pigem ma kaitseksin loodust ühiskonnamuudatuste eest, kui et oleksin seotud mingite liikumisega, mille eesmärgiks on ellu viia ühiskonnamuudatus. vot.

Minu soovitused järeltulevatele põlvedele? Kui keegi või miski jääb silma või pakub huvi, siis mingem kohe ligi ja vaadakem, millega on tegu ja kas huvialune on tõesti ka seda huvi väärt. Kujutluste ja unistuste loomisel tasub arvestada, et need on alati subjektiivsed, oma mull on tore asi küll, kuid unistustega on selline lugu, et need ei pruugi alati täituda. Niiet kui millestki või kellestki unistate, siis võtkem asi kohe ette, tehkem see teoks või kui sest midagi välja ei tule, heitke kõrvale ega ärge põdege ebaõnnestumisi nii, et need heidaksid varju õnnestunud asjadele:) Ja kirjutage endale otsaette, et eluke läheb alati edasi, olgu hingata vahel ükskõik kui raske, olgu ärgata vahel ükskõik kui raske, aga eluke läheb edasi.

Ja et toredat vanaaasta lõppu ja muhedat aastavahetust. et kõigil oleks koht, kus olla, kus on tunda armastust:)

Sildid:

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht