teisipäev, aprill 14, 2009

Ja ma nii väga väga tahan jagada teiega tõsiasja, et eile leidsin ühest Tartu riidepoest maailma kõige armsama kollase kleidi:D Väiksed rohelised lilleõiekesed peal ja kaks taskut ees:D Õigemini Efka avastas selle ja näitas otsekohe mulle ja ma armusin kõrvuni sellesse, see kleit on täpselt meenutus õnnelikust ja siirast ja süütust maailmast, kus rohi on roheline ja taevas sinine ja suved soojad ja selged:D Nii positiivse energialaksu sain sest kleidist ja tuli hiilgav idee, et see on just Hard Rock laagri jaoks sobiv riideese, Efka vangutas murelikult pead ja arvas, et karvikud tulevad peksma andma ja veavad põõsasse veelgi hullematele tegudele, aga aga aga ma usun, et kui mu oma kallis karvik kõrval on, ei juhtu muga seal mittemidagi säärast:D jaiii:D Elagu suvi:)

4 kommentaari:

Blogger Eve ütles ...

:D

Aga ma leidsin täna ühest kaltsukast veel kollasema kleidi... :D

9:29 PM  
Blogger Brainless ütles ...

ma mõtsin eile terve päeva tööl sellele kollasele kleidile, ja olgugi, et haige vm, mhmh, ma ńüüd kah tatine ja köhane, vedasin end pärast tööpäeva lõppu poest läbi ja tahtsin seda omandada. siis selgus, et rahakott jäi tööle, siis läksin tagasi maarjamõisasse, siis tagasi linna ja uuesti poodi ja mutikesest müüa oli hämmingus, ütles, et ma olen naljatilk, aga võin selles kleidis väga ilus välja näha ja käskis mul varsti jälle tulla.

8:18 AM  
Blogger Unknown ütles ...

Sa oled osav! :)

Võiks kunagi sellist šoppamist korrata. :D

9:11 PM  
Blogger Brainless ütles ...

MMuidugi me kordame:)
Kusjuures eile õhtu Krooksus lõin oma kollasega laineid, üks võhivõõras tsikk astus ligi ja kilkas, et näita ennast, näita ennas,t nõudis, et keerutaksin end tema ees ja siis teatas, et mul on väga vägev partii:D :P
Ja Priit lubas juurde kinkida mummulise pearätiku ja piimamanngergu ja jahus terve õhtu heinamaade teemat, kuidas ma seal sellises lillelises kleidikeses keksin varahommikul lehmi karjatades irww:D aga et hard rock laagrisse ma ikkagi ei või sellega tulla:P

12:49 PM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht