esmaspäev, aprill 13, 2009

Ikka soe tunne tekib südamesse, kui mure või lihtsalt rääkimist vajava asja korral on kohe mitu tähtsat kullakest, kes otsekohe appi lendavad ja toetavad nõu ja jõuga:D Ajee, tänks:D
Avastasin, et duum metal sobib mulle, Priit tõi laubavaõhtul hunniku plaate, olin eilaõhtul pärast muskadega Zavviskäiku üksi oma pimedas toas, kuulasin kinnisilmi muusikat ja olin õnnelik. Oeh, ma vist ei oskagi praegu millestki muust jahuda. Aint need mitmed ilusad hetked, head inimesed ja...shallalaa, päikest teile:)
ma olen täpselt nagu vaimustunud pubekas:P ohjah:D

2 kommentaari:

Blogger Unknown ütles ...

Aga sa ju oledki väike vimustunud pubekas! :D

2:17 PM  
Blogger Brainless ütles ...

otsustusvõimetu vaimustunud pubekas:D nagu eile oli näha:P

2:49 PM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht