kolmapäev, oktoober 22, 2008

Ja nüüd ma oskangi ühte lugu oma väikekandlel mängida. Lasin end sebida pühapäevasele kandlelaste kontserdile, mu õpetaja kandlelapsed esinevad oma lugudega ja tema saadab neid omal kandel ja tahtis, et mina teda saadaksin omakorda, aga põhimõtteliselt me toetame ja julgustame siiski kandlelapsi, wee:d nii et jah:d naljakas ärevus on, ikkagi esimene avalik pillimängimine mul ju:D

Naljakas kihk on veel kudumise järgi kah. Mõte omatehtud pehmetest sallidest, kinnastest ja sokkidest on kuidagi erutav:P ei, ausalt ka. käsitöötunnid mul eriti hästi omal ajal ei läinud, ent nüüd on taolised asjad ise minu juurde tagasi tulnud. Igastahes huvi on. Vaatab, kuidas see realiseerub.

Mu kandlelugu. Sangaste khk, Sangastev. Eva Emers, 60a. ja Lotta Anderson, 70. a (1909)


Hiir sõidab metsa

Kos sa sõidad hiirekene?
Tsirku nirku
Mõtsa puid ragume
aga puu pähä satas?
ma karga kannu ala
vaist sa sinna ära külmät?
ma tee til´le tulõkõsõ
vaist kõtt ärä kõrbes?
Mina võia võismagõ
Kost sa tühi või saad?
Noore naise nurmikust
vana naise vaksikust.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht