laupäev, august 02, 2008

Blogiteraapia mõju oli siiski lühiajaline ja mu nunnud unenäod jätkuvad.
Sel ööl mina polnud mina, vaid mu asemel oli keegi teine, minust veel väiksem, linalakk ja heledahäälega, aga vanem kui mina. no ma nägin nagu kedagi teist minu enda rollis, oeh seda on vist suht keeruline seletada, aga ma loodan, et saite pihta:P
Elasin Baierimaal ning olin tulnud Annelinna oma perele külla. Isegi mu õemehe ema oli meil Annelinnas, rääkimata õelastest. Karl Martin Sinijärv pidas meie peol kõnet ning mu õemehe ema teatas, et ta on minus sügavalt pettunud. Karl Martin Sinijärv viis mind kodust ära. Oli külm talveõhtu, läksime nr 1 bussi peale ja sõitsime kesklinna poole. Noored tüdrukud vaatasid kadedalt meie poole, a me olime nunnult koos ja kudrutasime.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht