esmaspäev, jaanuar 07, 2008

Lugesin veelkord oma viimast posti ja mõtisklesin natuke ja tookord oli tõesti siuke seis, et jubedamalt ootasin Marilini, ja kui kohal olin, ta ei läinud mulle korda:P: nu lugudest Sweet dreams jõudis kohale, ja heart shaped glasses ka, aga muust ma eriti silda ei läinud ja elevust ei tekkind millegipärast. vbl oli asi selles, et ma tundsin end liiga pisikesena ja igal pool olid mingid alati pikemad tolgused ees, kui ma oleksin end kuskile kukile sebinud ja omanud lavaltoimuvast paremat ülevaadet, vbl oleksin siis rohkem vaimustund olnud. Marilini soojendusbänd oli täiesti müstiliselt arusaamatu, mnjah, ju tegemist ei olnud minu üritusega ilmselt, ent siiski ma ei kahetse, et läksin, ettevõtmine iseenesest oli lahe, Tartust tulek ja ootusärevus ja eelnev kräu Ürgnaisega Keila Joal jne;)

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht