esmaspäev, oktoober 29, 2007

Neljapäev
Õhtu veetsin Kristi sünnal ja hiljem Illukas Kosmikutega. Ülikõva! Siuke ehe tukaloopimine ja puha, jee jee jee!

Reede
Taaskord Kristil külas ja hiljem Tallinnast tulnud Mannaga. Siuke sõbrantsid omavahel värk, tõsised jutuajamised ja vähemtõsisemad jutuajamised ja naerumaratonid.

Laupäev
Kosele ära! Kokkutulek algas mul mõningase paanikaga Kose Ristil passides, Acrata tel ol väljas ja läks natuke aega, ennem kui ma muud inimesed kätte sain. A lõpp hea ja kõik hea ja pidu ise oli heapidu, kõik see saunatamine ja jorisetud viisijupid ja vanad tuttavad keda ple sada aastat näind, kallid korraldajatele ja kamraadidele, järgmise korrani;)

Pühapäev
Trt tagasi, hängisin õega, jutustasin talle enda elamustest, õeke kritsutas nina mu saunajuttude peale, et vuihh, ma loodan, et sul oli väemalt käterätik ümber:D irww siuke 34 aastane esteet:D
Pärastlõunal sõitis majarahvas maale ära ja ma omaette kassiga kodus, vaikuses ja rahus, mõnna, tahan veel.

Esmaspäev
Uus nädal uue hooga. Arvake, kelle äratuskell helises 06.30 ja kes kella siis kinni lülitas ja rahulikult 45 mintsa edasi magas:P täpselt 7:16 lõin silmad lahti, röögatasin, 7.21 juba tormasin marsa peale, siuke hommik....

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht