teisipäev, oktoober 23, 2007

Asendasin täna üht teist tegelast tööl ja olin siukses tõelises kabinetis, kus oli palju pabereid, palju kauste, vähe ruumi ja nii. Siis peale vastuvõttu läksin enda boksi ja ukselt leian kirja, et Marii, tule palun kohe minu juurde, olen Pärna vastuvõtus. Anry (mu ülemus). Korraks läksin pabinasse ja mõtsin, et mis nüüd siis lahti, kui lõpuks bossi kätte sain, vaatas teine mulle naerul näoga otsa ja küsis, et noh, kuidas läks siis. Ja mina kogeledes, et hästi ikka, Anry, et kas meeldis, mina, et otse loomulikult, Anry, et oi kui tubli tüdruk ja mina, et kas sa seda tahtsidki teada ja Anry veelgi rohkem särades, et jah seda ma tahtsingi teada, ikka tore, kui töökene meeldib:P Siuke ülemus mul siukeste naljadega:P

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht