esmaspäev, oktoober 08, 2007

Nii palju asju on tegelikult juhtunud. Seljataga on pikk pikk nädalavahetus, mis algas juba neljapäeval, kui Rainer jaurama vedas, siuke õhtu, mil enda arvates lähed rahulikult paariks tunniks kolama ja siis jõuad tagasi koju pool viis hommikul ja avastad, et telefon ununes ulale, reedel otse töölt pulma, ah Kristi ja Eero, ma teie üle nii uhke olin nagu omad lapsed oleksid altari ette astunud:) Aga õunalikööri ja trühvlite kadumises võite süüdistada mind ja Kaiet, võtame kõik omaks;) pühapäeval ma tõesti tahtsin iiri tantsu jõuda ja olin ilusti kell kuus õhtul Lille majas, kaine ja puha, ning siis sain teada, et kursused kestavad neljast kuueni, egas midagi, kui rahvas juba kolmandat korda kokku tuleb järgmine pühapäev, siis on mul esimene kord iiri tantsus, aga ma lihtsalt tunnen, et pean sinna minema.


Siuke pulmauto (y)




ja reede peategelased (y)




0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht