teisipäev, oktoober 02, 2007

Õe perekond on külas ja metsik pereelu toimub. Sõna otses mõttes metsik. Ma arvan, et te vist kujutate ette, millist lärmi võivad kolme ja viieaastane teha. Ok, nad on hetkeks kihvtid, aga ainult HETKEKS, a kooselu siukeste lärmakate aktivistidega ple lihtsalt minu teema. Nad sõidavad tõukekaga korteris ringi, räägivad TÄPSELT nii kõva häälega kui heaks arvavad ning ärkavad kell seitse omkul üles ja on SIUKEST energiat täis, et....OK, ma saan kõigest aru, et elurõõmsad ja terved lapsed jne, aga nominaeitea, et ma ise kunagi siukeste röövlitega rõõmsalt koos elaksin ja emalõvi nende jaoks oleksin no....siukest plõksatust pole veel peast läbi käind. Tahaks aint võimalikult kaugele põgeneda.

Muumitroll pistis pea ahju ja pihtis esivanemale, et ta ei salli oma külalisi, kes olid ta juurde terveks talveks jäänd. No ma sallin küll oma õelapsi ja on hetki, mil nad on isegi nunnud, aga noh...pistan pea ahju nagu Muumitroll ning lihtsalt torisen niisama ning tunnen samal ajal süümekaid, et siukesi ülevoolavaid ematundeid ple.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht