esmaspäev, oktoober 15, 2007

Täna hommikul silmi laht löödes imestasin, et miks väljas juba valge on, siis taipasin kella vaadata, siis röögatasin ja uskuge, et ma ple veel elus nii kähku riidesse saand:P jeees, ma magasin sisse:P esimest korda :P helistasin kohe tööle, teisel pool toru turtsatati ja kommenteeriti, et tule siis kuna jõuad:P siuke kollektiiv mul (y) taksot ikka passisin maja ees nii oma kümmekond minutit, kugistasin oma muffineid ega jõudnud end ära kiruda, sest eile ma läksin isegi varem magama, et nädalivahe unevõlga taastada ja plaanisin lausa seitsmese bussile minna, et õigeaegselt kabinetis kohal olla, aga vaat kus lops:P
Tööle jõudes olin ma ikka ainsana paanikas, rahvas muigas, arstile teatati edasi, et marii tuleb täna hiljem:P ja ta ei teind teist nägugi, õnneks üliõpilased olid ka ja õnneks oli hommikul ainult 2 patsienti ära käinud 4 asemel ja mittemidagi hullu ei olnud toimund. teinekord isegi veab:)
Annelinna liiklust hommikul kell kaheksa ma ei kommenteeri. A Pariisi tunne tuli hetkeks küll. Aint ummikud ja teosammul edasiminek ja müstiline taksoarve:P

Täna õhtul plaanisin Jäääärale minna TÜ aulasse. Lasin end isegi linna ära viia ja arvake, kas mul oli piisav kogus sularaha kaasas ja kas ma olin muud vajalikud kaardid koju jätnud:D mai või:D ja ma nii tahtsin kuskil tagareas passida ja omaette unistada, aga näe...nii ma siis lonkisin läbi linna koju, muretsesin olemasoleva sularaha eest Kasekese komme ja mugisin mõnuga neid ja mõtlesin, et ega seegi paha variant ple õhtu veetmiseks.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht