kolmapäev, jaanuar 10, 2007

Teooriaeksami eel rääkis kursaõde kuidas ta oli unes sünnitanud streptokoki ja kuidas ta streptokokile oli hakanud Apgari indeksit panema ja edasi oli nimepoleemika kas gramnegatiivne või grampositiivne ja teooriaeksamil teisendan mina rahulikult 500 milligrammi 50. grammiks ja praktikaeksami eel ma lugesin kateteriseerimisest umbes veerand tundi ja situatsiooniks saingi mehe püsikateteriseerimise mida ma elus polnud inimesele teinud aga kriisisituatsioonis mu ajud suutsid mind üllatada ja nad ujusid oma hallist ollusest nähtavale ja ilmutasid mõtlemisvõimet ja ära ma selle mehe kateteriseeritud sain ja tõesti tõesti on see praktika nüüd tehtud ja söönd pole ma suurt midagi ainult mineraalveega läbi ajanud isegi metüülksantiidi hulk mu vereringes on kahanenud tormiliselt mõelge poolteist päeva ilma kohvita närvid olid nii läbi et midagi peale mineraalvee sisse ei läinudki ja täna õhtul hakkame Annuga tühja kõhtu likdvideerima Chocolateries:)

Sildid:

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht