pühapäev, detsember 21, 2008

Tegelikult ma ju olen terve nädal tundnud, et miskit kahtlast on mu sees vindunud, ent otsustasin sellest mitte välja teha, mitte keskenduda, et ignoreerin ja järsku solvub ja läheb siis minema.

Sain oma toimetused ja käimised kuni reedeni ära toimetatud ja käidud ning kui reede ööse kell neli Maasikast tagasi jõudsin, (no meil oli kolleegidega väike jõulupidustus), siis see miski kahtlane asi oli vist õige solvund mu ignoreerimisest ja otsustas paugu ära panna, hääl oli läind ja kurk valutas, kähku üks Coldrex sisse enne magamajäämist, ent hommikul ärgates ei saanud piuksugi suust välja, värisesin ja ninast tilkus tatti, üldse valus ja paha ja kole enesetunne oli. Ma isegi kohvi maitset enam ei tunne ega midagi:(

Millest ma veel tahan kirjutada, on see, et ma pean jätkuvalt mainima, et Floriani blogi on üle kõige, ma leian sealt alati midagi inspireerivat, nüüd läksin silda Ederlezist, no täpselt minu maitse, selline kontsert, selline muusika, selline õhustik....täielik hingesugulus, kuivõrd palju mind ennast võib olla ühes kontserdivideos.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht