neljapäev, oktoober 26, 2006

võeh

toitumisõpetus on hullus. MIKS on vaja üheks pisikeseks eksamiks kõikide olemasolevate ainete päevaseid koguseid ja toitumissoovitusi erinevate haiguste puhul pähe ajada, sest tööl olles, kui patsient vajab nõustamist, siis ma ju loomulikult kasutan käsiraamatut adekvaatse info andmiseks, mitte ei hakka oma mälu järgi talle mingit juttu kokku ajama, ala, et minumeelest ja kui ma nüüd õigesti mäletan....jne...ja üleüldse ja niikuinii!
mnjah, ma TEAN, et koolisüsteemi liiga tillukesed jõud ei muuda ja mu praegune pahurdamine on kui hüüdja hääl kõrbes jne, a nu,ma lihtsalt pean need mõtted endast välja saama:P ka blogides:P oma kullakesed olen ma juba lõplikult välja vihastunud, ennustades kõigile söömisharjumustest tulenevat südameinfarkti ja kõrgenevat kolesteroolitaset ja rasvtõbe:P aga kui nüüd teadja pilguga vaadata, siis on täiesti kohutav, kuimitu kilogrammi suhkrut ja saiu ja töödeldud liha rahvas endale sisse ajab:P ma ise kaasarvatud:P :S väkk:P puuviljad ja marjad oleks justkui ebapopulaarsed vm:P Kui ma hakkan isemajandavaks, siis ma hakkan sööma hästi palju maasikaid, need pidid ajutööd ka parandama, eks siis näis...

khm, jah, heakene küll:P rahu:P Muud juttu ka:P Annu emme läks reisule eile ja tahtis, et ma paneksin talle lugemist kaasa, hmm, mu esimene mõte oli Vihalemma raamat Normaalne Söömine:D aga see osutus liiga suureformaadiliseks ja nii jäi ta Kerouaci "On the road"´iga rahule. Lubas isegi läbi lugeda oma pika laevasõidu ajal. Lucky pastard....

Õhtul Ohpuuga kontserdil, peahoones, 17 saj tants ja muusika oli teema, kooliasjadest enda väljalülitamine poldki enam nii hull ja vahelduse mõttes oli see asi hea:)

Täna eelviimast korda masseerima ja siis jälle teadagi kuhu...ohjahh. jõudu ja jaksu. kõigile õppuritele ja muidutööinimestele ja palju puuvilju teile kah.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht